Контактні дані:

Адреса:                                        03134, м.Київ, вул. Пшенична, 9 будівля літ. З
Контактний телефон:      (044) -407-01-94,  (066)-800-21-61
Контактний e-mail:              energy@mbs-e.com.ua
Режим роботи:                       Понеділок– четвер:      09.00 – 18.00, 
                                                            П’ятниця: з 9:00  до 16:45,
                                                            Обідня перерва: 13.00  – 13.45, 
                                                            Вихідні дні:  Субота та Неділя 

Постачання електроенергії

Діяльність ТОВ «МБС-Інжиніринг»

  В сфері енергетики ми працюємо з 2006 року. Для найбільших державних та приватних підприємств України ТОВ «МБС-Інжиніринг» забезпечує проєктування та будівництво для енергетичної промисловості, виконує проєкти будь-якої складності під ключ – від заявки до робочого процесу.
З відкриттям вільного ринку електроенергії в Україні ми додали ще одну послугу для наших замовників – постачання електричної енергії.
  ТОВ «МБС-Інжиніринг» веде клієнтоорієнтований бізнес у сфері постачання електричної енергії, забезпечує високу якість наданих послуг та прозорість комерційних умов співпраці.


Посилання на нормативно-правову документацію:


Порядок вирішення спорів з питань поставок електроенергії: 

 Всі суперечки і розбіжності, що виникають з питань Договору про постачання електричної енергії або в зв’язку з ним, а також інші спори, які можуть виникнути при взаємодії зі споживачем, вирішуються шляхом переговорів у справедливий і швидкий спосіб.
  Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.
  Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (далі – Регулятор) відповідно до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг» та / або передати спір на розгляд до суду відповідно до умов договору та чинного законодавства України.
    Особа, відповідальна за вирішення спорів:
 Директор Рамакаєв Тимур Ісмаїлович

  Якщо у Вас є питання, звернення, скарга, претензія щодо постачання електричної енергії або повідомлення про загрозу електробезпеки, зв’яжіться з нами за  телефонами +38(044)-407-01-94, +38(066)-800-21-61 або за реквізитами, вказаними у розділі «Контактні дані»

НАДАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ ТА ЇХ РОЗГЛЯДУ
 

  Звертаємо увагу, що з метою спрощення доступу до інформації та підвищення рівня прозорості в енергетичному секторі України, та для сприяння швидкому і легкому зворотному зв’язку між споживачами та учасниками роздрібного ринку, НКРЕКП запустила мобільний додаток «Енергетика Онлайн», в якому споживач може оперативно надіслати скаргу до відповідної компанії.
Усі звернення, скарги, претензії, які надходять на офіційну електронну адресу постачальника електричної енергії з мобільного додатку «Енергетика Онлайн», будуть зареєстровані та розглянуті у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, як це передбачено вимогами чинного законодавства України.
  Використання мобільного додатку «Енергетика Онлайн» -це ще один зі способів подання звернення, скарги, претензії споживачем.
Для встановлення додатку на своєму смартфоні завантажте з GooglePlay додаток EnergyOnline.