Контактні дані:
Адреса: 03134, м.Київ, вул. Пшенична, 9 будівля літ. З
Контактний телефон: (044) -407-01-94, (066)-800-21-61
Контактний e-mail: energy@mbs-e.com.ua
Режим роботи: Понеділок– четвер: 09.00 – 18.00,
П’ятниця: з 9:00 до 16:45,
Обідня перерва: 13.00 – 13.45,
Вихідні дні: Субота та Неділя
Постачання електроенергії
Діяльність ТОВ «МБС-Інжиніринг»
В сфері енергетики ми працюємо з 2006 року. Для найбільших державних та приватних підприємств України ТОВ «МБС-Інжиніринг» забезпечує проєктування та будівництво для енергетичної промисловості, виконує проєкти будь-якої складності під ключ – від заявки до робочого процесу. |
Посилання на нормативно-правову документацію:
- Закон України “Про ринок електричної енергії”
- Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 “Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії”
- Закон України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення»
- Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 “Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу”
- Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 №307 “Про затвердження Правил ринку”.
- Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 309 “Про затвердження Кодексу системи передачі”.
- ПОСТАНОВА 14.03.2018 № 310 Про затвердження Кодексу систем розподілу
- Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 311 “Про затвердження Кодексу комерційного обліку електричної енергії”
- Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 308 “Про затвердження Правил ринку “на добу наперед” та внутрішньодобового ринку”
- Постанова НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 “Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання”
Порядок вирішення спорів з питань поставок електроенергії:
Всі суперечки і розбіжності, що виникають з питань Договору про постачання електричної енергії або в зв’язку з ним, а також інші спори, які можуть виникнути при взаємодії зі споживачем, вирішуються шляхом переговорів у справедливий і швидкий спосіб.
Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.
Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (далі – Регулятор) відповідно до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг» та / або передати спір на розгляд до суду відповідно до умов договору та чинного законодавства України.
Особа, відповідальна за вирішення спорів:
Директор Рамакаєв Тимур Ісмаїлович
Якщо у Вас є питання, звернення, скарга, претензія щодо постачання електричної енергії або повідомлення про загрозу електробезпеки, зв’яжіться з нами за телефонами +38(044)-407-01-94, +38(066)-800-21-61 або за реквізитами, вказаними у розділі «Контактні дані»
НАДАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ ТА ЇХ РОЗГЛЯДУ
Звертаємо увагу, що з метою спрощення доступу до інформації та підвищення рівня прозорості в енергетичному секторі України, та для сприяння швидкому і легкому зворотному зв’язку між споживачами та учасниками роздрібного ринку, НКРЕКП запустила мобільний додаток «Енергетика Онлайн», в якому споживач може оперативно надіслати скаргу до відповідної компанії.
Усі звернення, скарги, претензії, які надходять на офіційну електронну адресу постачальника електричної енергії з мобільного додатку «Енергетика Онлайн», будуть зареєстровані та розглянуті у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, як це передбачено вимогами чинного законодавства України.
Використання мобільного додатку «Енергетика Онлайн» -це ще один зі способів подання звернення, скарги, претензії споживачем.
Для встановлення додатку на своєму смартфоні завантажте з GooglePlay додаток EnergyOnline.