Контактні дані:

Адреса:                                        03134, м.Київ, вул. Пшенична, 9 будівля літ. З
Контактний телефон:     (044) -407-01-94,  (066)-800-21-61

Контактний e-mail:           energy@mbs-e.com.ua

Режим роботи:                 Понеділок– четвер:      09.00 – 18.00, 

                                                            П’ятниця: з 9:00  до 16:45,

                                                           Обідня перерва: 13.00  – 13.45, 

                                                           Вихідні дні:  Субота та Неділя

Постачання електроенергії

Що робить МБС-Інжиніринг?

В енергетиці ми працюємо з 2006 року, де співпрацювали з найбілишими державними та приватними підприємтсвами України. Проектування та будівництво для енергетичної промисловості стало для нас основним видом діяльності, де ми пропонуємо проєкти під ключ любої складності – від заявки до робочого процесу. Ми прогресуємо і не стаємо на місці, тому з відкриттям ринку електроенергії ми змогли додати ще одну послугу для наших замовників.


Посилання на нормативно-правову документацію:


Порядок вирішення спорів з питань поставок електроенергії:

 

  Всі суперечки і розбіжності, що виникають з питань Договору про постачання електричної енергії або в зв’язку з ним, а також інші спори, які можуть виникнути при взаємодії зі споживачем, вирішуються шляхом переговорів справедливим і швидкий спосіб.
Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.
  Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (далі – Регулятор) відповідно до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг» та / або передати спір на розгляд до суду відповідно до умов договору та чинним законодавством України.
    Особа, відповідальна за вирішення спорів:
 Директор Рамакаєв Тимур Ісмаїлович

Телефон для вирішення спорів: (044)-407-01-94, (066)-800-21-61

Контактний e-mail: energy@mbs-e.com.ua
 Якщо у Вас є питання. звернення, скарга, претензія щодо постачання електричної енергії або повідомлення про загрозу електробезпеки, зв’яжіться з нами за вказаними контактами в таблиці.

НАДАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ ТА ЇХ РОЗГЛЯДУ
 

Звертаємо увагу, що з метою спрощення доступу до інформації та підвищення рівня прозорості в енергетичному секторі України, та для сприяння швидкому і легкому зворотному зв’язку між споживачами та учасниками роздрібного ринку, НКРЕКП запустила мобільний додаток «Енергетика Онлайн», в якому споживач може оперативно надіслати скаргу до відповідної компанії.
Усі звернення, скарги, претензії, які надходять на офіційну електронну адресу постачальника електричної енергії з мобільного додатку «Енергетика Онлайн», будуть зареєстровані та розглянуті у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, як це передбачено вимогами чинного законодавства України.
Використання мобільного додатку «Енергетика Онлайн» -це ще один зі способів подання звернення, скарги, претензії споживачем.
Для встановлення додатку на своєму смартфоні завантажте з GooglePlay додаток EnergyOnline.